Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

KATA TA EF OSON NOITHENTA EIMASTE TA GELADIA THS ETHEL


Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι δυστυχώς άλλος ένας ακόμα δημοσιογράφος , στο δελτίο της τηλεόρασης του ΣΚΑΙ έσπειρε φωτια.Δε ξέρω τι έχουν πάθη ξαφνικά όλοι οι δημοσιογράφοι ξαφνικά ! αλλά εδώ και 1 μήνα σχεδόν θα ακούς από κάποιο ραδιοφωνικό, η τηλεοπτικό σταθμό απόψεις, σχέδια εξυγίανσης της εταιρείας, τους έπιασε ο πόνος δηλαδή όλους μαζί ,ενώ τόσα χρόνια κανείς δεν ασχολιόταν με εμάς, και όταν λέω με εμάς το εννοώ. Διότι το να ασχοληθείς με την εταιρεία η οποία είναι καταχρεωμένη και όλοι το ξέρουμε αυτό, πάει καλά, όμως το να ασχολείσαι με τους υπαλλήλους μιας εταιρείας που είναι χρεωμένη αυτό πλέον όχι μόνο δεν είναι μια παραπληροφόρηση, αλλά κάτι χειρότερο.Μια εταιρεία όταν έχει πρόβλημα οικονομικό και τα έσοδα της πάνε από το κακό στο χειρότερο, δεν ψάχνεις να βρεις εξιλαστήριο θύμα τους υπαλλήλους, αλλά τους γνησίους αυτουργούς αυτής της καταστροφής, τιμωρείς λοιπόν αυτούς που κατάντησαν την εταιρεία σε μαύρα χάλια και μετά αν δεν υπάρχει σωτηρία τότε στρέφεσαι στους υπαλλήλους, δηλαδή η την διαλύεις τελείως , η την ανασυγκροτείς. Ε δω λοιπόν βλέπουμε το αντίθετο κάθε φορά που οι δημοσιογράφοι ασχολούνται με την ΕΘΕΛ θα ρίξουν και μια χειροβομβίδα εναντίον τον οδηγών, βέβαια δεν θα ήθελα να πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος θα το έκανε επίτηδες, διότι επειδή τον παρακολουθώ πολλά χρόνια κάθε πρωί και τουλάχιστον ραδιοφωνικά γνωρίζω καλά το ήθος και το ύφος του, είναι αντικειμενικώς δημοσιογράφος ομιλεί πολύ καλά την ελληνική γλώσσα και ιδιαίτερα πολλές φορές χρησιμοποιεί την καθαρεύουσα , όμως προχθές έκανε ατόπημα, στο δελτίο ειδήσεων της tv του ΣΚΑΙ στης 13/7/2010 στο σχόλιο που έκανε περί εξυγιάνσεως της ΕΘΕΛ αναφέρθηκε στο γάλα που παίρνουμε εμείς οι εργαζόμενοι, και μας ονόμασε Η ΦΑΡΜΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛ..αυτό κύριε ΑΡΗ λέγεται προσβολή προς το πρόσωπο των εργαζομένων, είναι σαν να μας λες ότι ο σταθμός που εργάζεσαι υποφέρει και καταρρέει οικονομικά και ψάχνεις να βρεις ποιος υπάλληλος από τον σταθμό όπου εργάζεσαι, έφαγε μια τσίχλα όπου την χρέωσε στην επιχείρηση .Αλλά μιας και θέλεις πραγματικά να ασχοληθείς με το τι φταίει στην εθελ θα σου εξηγήσουμε ότι το γάλα είναι υποχρεωτικό, να το παίρνει ο οδηγός, όπως είναι υποχρεωτικό να το παίρνει κάθε οδηγός οποιασδήποτε επιχείρησης όταν είναι οδηγός και η εργασία του είναι στο τιμόνι, είτε είναι νταλικέρης , είτε είναι φορτηγατζής, είτε είναι οδηγός σε σκουπιδιάρικο, βέβαια αυτό που με εκπλήσσει είναι ότι αφού μας κατονομάζεις φάρμα της ΕΘΕΛ πως δεν ασχολήθηκες τόσα χρόνια με την ποιότητα του γάλατος που μας δίνουν . και επειδή γνωρίζω καλά της ευαίσθητες χορδές σου περί περιβάλλοντος , σίγουρα θα έχεις και ευαισθησίες στην ποιότητα αγαθών όπου έχει να κάνει με τον παράγοντα άνθρωπο ..Γιατί ασχολείσαι με το γάλα των εργαζομένων όπου εργάζονται μέσα σε αντίξοες συνθήκες , και δεν ασχολείσαι με αρκετούς θα μπορούσα να πω όπου πληρώνονται με μισθό οδηγού και είναι σε γραφεία, και μάλιστα αρχιτεμπελαραδες του κερατα ????..γιατί τόσα χρόνια δεν ασχολήθηκες για το εργατικό δυναμικό της εθελ και όταν η εταιρεία πάσχει από οδηγούς , υπουργοί, γραμματείς , υφυπουργοί είχαν σαν οδηγούς εργαζόμενους της ΕΘΕΛ..Αφού λοιπόν αγαπητέ δημοσιογράφε κύριε ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ της εξυγίανσης σε έπιασε ο πόνος για της μαύρες τρύπες της ΕΘΕΛ και σε ενόχλησε το γάλα των οδηγών , εμείς οι αγελαδάρηδες της φάρμας θα σου υποδείξουμε από που να ξεκινήσεις, και να δεις κατάματα αν φταίει το γάλα των οδηγών ..
Από ορκωτούς λογιστές λοιπόν τα χρέη του κράτους προς της ΔΕΚΟ των συγκοινωνιών είναι πολύ μεγαλύτερα από το έλλειμμα που παρουσιάζουν ,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ -----ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ --------275.000.000 e
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ-------ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ---------140.000.000 e
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ—ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ----2.000.000 e
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ—ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ -------1.400.000 e
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ --ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ----1.100.000 e
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΟΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ --ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ---500.000 e
ΣΥΝΟΛΟ??????????? 420.000.000 e
Μήπως λοιπόν κύριε ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ πρέπει να ξεκινήσεις από αυτά τα νούμερα?? Μήπως πρέπει να ψάξεις τι έσοδα έχει η ΕΘΕΛ από τότε που έκαναν το ενιαίο εισιτήριο?? Μήπως πρέπει να ρωτήσεις πρώτα τον κύριο ΛΙΑΠΗ που έκοψε την επιδότηση εισιτηρίου αλλά στα στους ιδιώτες το έδινε και όπου ακόμα κυριαρχεί αυτό το σύστημα?? ??? ( ΒΛΕΠΕ ΟΑΣΘ ….ΚΤΕΛ) μήπως πρέπει να ρωτήσεις τα μεγάλα κεφάλια της ΕΘΕΛ αφού έχει τόσους τεμπελχανάδες μέσα στα γραφεία γιατί δεν τους βγάζει στον έλεγχο εισιτήριων ώστε τα διαφυγόντα κέρδη να μειωθούν στο απειροελάχιστο??? Μήπως πρέπει να ψάξεις τα τελευταία γεγονότα από την περίεργη κλοπή που έγινε στο κόμιστρο και δεν εχει βρεθεί ο κλέφτης??? Μήπως πρέπει να ψάξεις τους μισθούς των καρεκλοκενταύρων γραφειαδον κοινός ( τεμπέληδες) σε τι νούμερα απαριθμούν και αν η εργασία που κάνουν πρέπει να παίρνουν και τόσα???μήπως πρέπει να ασχοληθείς με τα αναλώσιμα υλικά των αστικών λεωφορείον όπως ανταλλακτικά , ελαστικά, είδη αμαξωμάτων, μήπως πρέπει να ψάξεις αυτό το συγκεκριμένο ???
Για την παραλαβή των λεωφορείων που εκκρεμεί από το 2004
Έχει ήδη δοθεί εντολή – σύμφωνα με τα λεγόμενα- από τον υφυπουργό Σιφουνάκη ,για άμεσο κλείσιμο μέχρι τις 15 του Μάη , ΟΛΩΝ των υποθέσεων που εκκρεμούν στην ΕΘΕΛ ώστε η εταιρεία να είναι «καθαρή» ως τις 31 του Μάη.
Γιατί άραγε;;;;;;;;;;;
Η πιο σημαντική από όλες τις εκκρεμότητες είναι η παραλαβή των 403 λεωφορείων ( IRIS-IVECO) , που επιτροπές τις ΕΘΕΛ δεν έχουν παραλάβει από το 2004 προβάλλοντας σωρεία κατασκευαστικών λαθών, με πρωτόκολλο μη οριστικής παραλαβής.
Αυτή –η μη παραλαβή- είχε σαν αποτέλεσμα τα εξής :
· Την ζημιά της ΕΘΕΛ από διαφυγόντα έσοδα λόγω της ακινητοποίησης και τα έσοδα των επισκευών σε αυτά τα λεωφορεία .Η ζημιά είναι ακοστολόγητη αλλά εμπειρικά τουλάχιστον προσδιορίζεται περίπου στα 250 ευρώ ημερησίως ανά λεωφορείο που ακινητοποιείτε μόνο για τα διαφυγόντα έσοδα.
Μήπως λοιπόν κύριε ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ πρέπει να καλέσεις τον κύριο ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ αν αληθεύει ότι μια από τις πρώτες αποφάσεις του ως διευθύνων σύμβουλος της ΕΘΕΛ ήταν η πρωταπριλιάτικη –με πολλά καθήκοντα-υπογραφή σύμβασης παροχής υπηρεσιών με τον κύριο Α.Χ.Δ. (γνωστός στους «παροικούντες τη Ιερουσαλήμ») με εμφανή αμοιβή 12.350 ευρώ;
Και αν έγινε αυτό γιατί δεν υπάκουσε στην εντολή του πρωθυπουργού για δημοσίευση στο διαδίκτυο????????
Γιατί συστήθηκαν άρον άρον επιτροπές
Ποιος θα διαπραγματευθεί με την IRIS το κλείσιμο της υπόθεσης
Γιατί δεν δημοσίευσε στο διαδίκτυο το πρωτόκολλο μη παραλαβής των επιτροπών ??
Γιατί ο κύριος ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΕΑΣ?????
Αυτά λοιπόν κύριε ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ πρέπει να ψάξεις πρώτα και μετά να ασχοληθείς με το γάλα των εργαζομένων . ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ,,,ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΦΑΡΜΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΟΜΑΣΕΣ….Ενα είναι το ευτυχές γεγονός για εμάς, κύριε ΑΡΗ , ότι τώρα δεν είναι 1992 όπου οι δημοσιογράφοι είχαν τον πλήρη έλεγχο της ενημέρωσης όπως τότε , και μας σταύρωσαν τότε επί ξύλου κρεμάμενους για τα παιχνίδια του Μητσοτάκη , και δεν μπορούσαμε ούτε να μιλήσουμε ούτε να πούμε μια λέξη, γιατί και τότε αν θυμάστε πάλι εμείς οι οδηγοί πληρώσαμε την νύφη, τουλάχιστον τώρα υπάρχει το ιντερνέτ όπου θα απαντάμε με στοιχεία σε όποιον θέλει ηθελημένα , η άθελα του να προκαλέσει παραπληροφόρηση, άλλωστε το λέμε και θα το λέμε , αν το ραδιόφωνο και η τηλεόραση έχει εμβέλεια σε όλη την Ελλάδα, το ιντερνέτ έχει εμβέλεια σε όλο το πλανήτη, και θα μπορούσαμε να πούμε ότι και εμείς έχουμε της πήγες μας με δημοσιογραφικά μέσα άλλων χωρών, εφημερίδων , μέσα ενημερώσεως , όπου αμέσως θα δημοσιεύονται η αλήθειες και τα ψεύδη , αυτό βέβαια δεν αφορά το πρόσωπο σας διότι μέχρι τώρα έχετε αποδείξει ότι είσαστε έντιμος δημοσιογράφος, με ύφος και κύρος, απλά ίσως κάποιος σας παραπληροφόρησε και αναγκαστήκατε να μας παρουσιάσετε σαν ΦΑΡΜΑ ΕΘΕΛ δηλαδή η αγελάδες της ΕΘΕΛ , ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ…

Δεν υπάρχουν σχόλια: